Termeni și Condiții – LALI GRAFIX S.R.L.
Vă rugăm să citiți cu atenție următoarele dispoziții, împreună cu cele precizate în Politica de retur, Politica de Confidențialitate și Politica privind modulele cookies, deoarece acestea se aplică de fiecare dată când navigați Website-ul nostru, când plasați o comandă sau când interacționați cu noi, în orice alt mod.
Capitolul I – Dispoziții generale
1. Înțelesul unor termeni
1.1. Termenii folosiți în continuare, dacă nu rezultă altfel din context, au următorul înțeles:
- Noi/Societatea/Operatorul înseamnă: LALI GRAFIX S.R.L., societate cu răspundere limitată organizată și funcționând conform legilor din România, înregistrată la Registrul Comerțului cu nr. J20/839/2023, având sediul social în Sat Târsa, Comuna Boşorod, Nr. 3, Județ Hunedoara, România, numărul de identificare fiscală 48432518.
- Dumneavoastră/Clientul/Utilizatorul înseamnă: persoana fizică sau juridică ce accesează și utilizează Website-ul sau achiziționează Bunurile sau Serviciile prezentate de Societate;
- Website-ul înseamnă: pagina de internet disponibilă la adresa: vafetort.ro împreună cu toate subpaginile sale;
- Produse/Bunuri înseamnă: toppere din plexiglas sau lemn, gel neutru comestibil necesar pentru fixarea vafelor din amidon pe tort, platouri debitate cu laserul din MDF, tavite din carton aurit, împreună cu celelalte produse prezentate pe Website de către Societate, personalizate sau standard, conform preferințelor Dumneavoastră, pe care puteți să le achiziționați prin intermediul Website-ului, plasând o comandă în acest sens.
- Produse Premium înseamnă următoarele categorii de produse, puse la dispoziție de Societate prin intermediul Website-ului: vafetort.ro
- Servicii înseamnă: serviciile de personalizare oferite prin intermediul personalizatorului pus la dispoziția clienților, în condițiile prezentate în continuare.
- Abonament înseamnă accesul la Serviciile puse la dispoziție prin intermediul Website-ului, pe o perioada de 30 zile în schimbul unui tarif perceput de Societate, în funcție de opțiunea Utilizatorului. Contractarea Abonamentului vă permite de asemenea accesarea Produselor Premium, precum și asistența în cazul în care întâmpinați dificultăți în procesul de personalizare a bunurilor.
- Contul Dumneavoastră/Clientului/Utilizatorului înseamnă: contul creat prin intermediul Website-ului, care vă permite să achiziționați Produsele sau Serviciile prezentate de Societate, în condițiile detaliate în continuare;
- Termeni și Condiții înseamnă: toate dispozițiile prezentate în cadrul acestei pagini ce se aplică relației dintre Societate și Dumneavoastră, atunci când accesați sau utilizați Website-ul ori când achiziționați Bunurile sau Serviciile prezentate pe Website;
- Contract la distanță înseamnă: contractul încheiat între Dumneavoastră și Societate, prin intermediul Website-ului, în urma plasării unei comenzi și a confirmării acesteia, având ca obiect achiziționarea Produselor sau Serviciilor prezentate pe Website;
- Consumator înseamnă: orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociații, care acționează în scopuri din afara activității sale comerciale, industriale sau de producție, artizanale ori liberale;
- Agenți Economici înseamnă: orice persoană fizică sau juridică care nu intră în categoria de Consumator, cum ar fi, cu titlu de exemplu, persoanele care acționează în cadrul activității lor comerciale, industriale sau de producție, artizanale ori liberale (persoane fizice autorizate, societăți, profesii liberale și alții asemenea);
- Partenerul comercial înseamnă societatea care se va ocupa de prelucrarea și expedierea în format fizic a comenzilor plasate, respectiv CAKE DELIGHTS DECORATIONS S.R.L., societate cu răspundere limitată organizată și funcționând conform legilor din România, înregistrată la Registrul Comerțului cu nr. J16/1378/2022, având sediul social în Municipiul Craiova, Str. FRAŢII GOLEŞTI, Nr. 114, Bloc 60IVA, Apartament 4, Județul Dolj, România, numărul de identificare fiscală 46244631;
- Politicile GDPR înseamnă: Politica de confidențialitate ce poate fi accesată la ([CT1] ...) și Politica privind modulele cookies ce poate fi accesată la ([CT2] ...);
- Politica de retur înseamnă: Politica ce descrie condițiile în care aveți dreptul de a vă retrage din Contractul la distanță, respectiv dreptul de a returna Produsele urmând să vă fie restituite sumele de bani achitate în vedere achiziționării Produselor. Politica de retur poate fi accesată la ([CT3] ...);
- ANPC înseamnă: Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor, cu sediul în Bd. Aviatorilor, Nr. 72, Sector 1, 011865, București, website: https://anpc.ro/articol/575/date-contact;
- ANSPDCP înseamnă: Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, cu sediul în Bd. G-ral. Gheorghe Magheru, Nr. 28-30, Sector 1, 010336, București, România, website: https://www.dataprotection.ro/?page=contact&lang=ro
2. Aplicabilitate Termeni și Condiții. Forță obligatorie.
2.1. Acești Termeni și Condiții, împreună cu Politica de retur și Politicile GDPR se aplică tuturor raporturilor desfășurate între Dumneavoastră și Societate, în special atunci când navigați și utilizați Website-ul sau când plasați o comandă cu privire la Produsele Noastre sau Serviciile Noastre.
2.2. Astfel, în măsura în care navigați și utilizați Website-ul sau în măsura în care plasați o comandă referitoare la Bunurile sau Serviciile oferite prin intermediul Website-ului, înțelegeți și acceptați că raportul dintre dumneavoastră și Societate va fi supus acestor Termeni și Condiții, Politicii de retur și Politicilor GDPR, dispozițiile prezentate având forță juridică obligatorie. În termeni juridici, prin utilizarea Website-ului sau prin plasarea și confirmarea unei comenzi, între Dumneavoastră și Societate se încheie un contract al căror dispoziții contractuale este dat de conținutul acestor Termeni și Condiții, Politicii de retur, Politicilor GDPR și a dispozițiilor legale ce se aplică în completare.
2.3. În măsura în care nu sunteți de acord cu acești Termeni și Condiții, cu Politica de retur sau cu Politicile GDPR, vă rugăm să nu mai utilizați Website-ul și să nu plasați o comandă în legătură cu Produsele sau Serviciile prezentate pe acesta.
2.4. Totodată, prin utilizarea Website-ului sau prin plasarea unei comenzi, declarați că îndepliniți condițiile legale pentru emiterea unui consimțământ valabil și că nu există niciun alt impediment legal care să vă împiedice în încheierea prezentului contract. Societatea nu își asumă nicio răspundere în cazul în care informațiile furnizate de Dumneavoastră nu sunt corecte.
2.5. În sensul dispozițiilor menționate mai sus, dacă sunteți cetățean român, vârsta la care puteți, de principiu, emite consimțământul în mod valabil este de 18 ani. În cazul în care nu sunteți cetățean român, este necesar să verificați în legislația de naționalitate condițiile în care puteți emite un consimțământ valabil, înainte de a utiliza Website-ul sau de a plasa o comandă.
Capitolul II – Contul Utilizatorului
3. Contul Utilizatorului
3.1. Aveți posibilitatea de a vă crea un Cont prin intermediul Website-ului, furnizând în acest sens: numele, prenumele, adresa dumneavoastră de e-mail, numărul de telefon, adresa de livrare și facturare, precum și urmând celelalte instrucțiuni prezentate în acest sens. Prin intermediul acestui Cont aveți posibilitatea de a achiziționa Produsele sau Serviciile prezentate pe Website, dar și posibilitatea de a oferi o recenzie.
3.2. Totodată, în măsura în care doriți să achiziționați Produsele sau Serviciile fără să vă înregistrați un Cont, este suficient să selectați Produsul dorit sau una dintre modalitîțile de accesare a Serviciilor furnizate de Societate și să urmați instrucțiunile de pe Website în vederea plasării comenzii, furnizând în acest scop datele menționate la punctul anterior.
3.3. După crearea Contului sau selectarea Produselor sau Serviciilor, fără înregistrarea unui Cont, le veți putea achiziționa, furnizând în acest sens datele de contact, de facturare și adresa de livrare, conform instrucțiunilor prezentate pe pagina de comandă.
3.4. Prin intermediul Contului de Utilizator veți putea modifica datele de contact sau livrare furnizate și veți putea opta pentru ștergerea Contului.
3.5. În măsura în care ați fost de acord cu primirea de comunicări comerciale din partea noastră (oferte, promoții și altele asemenea), aveți posibilitatea de a opta pentru a nu mai primi astfel de comunicări accesând Contul de Utilizator sau ne puteți contacta direct în acest sens, prin unul din mijloacele de contact disponibile.
3.6. Totodată, prin intermediul Website-ului, există posibilitatea furnizării unor recenzii cu privire la Bunurile achiziționate. Astfel, dacă doriți să lăsați o recenzie, va fi necesar să menționați Produsele achiziționate, societatea urmând să facă verificări interne[CT4] , pentru a se asigura că recenziile au fost lăsate de persoanele care au comandat Produsele. Astfel, în urma verificărilor interne, Societatea se asigură că recenziile provin de la persoanele care au achiziționat Produsele disponibile pe Website.
Capitolul III – Produsele și Serviciile
4. Produsele prezentate pe Website
4.1. Produsele prezentate pe Website sunt comercializate de Societate. Principalele caracteristici ale Produselor, ingredientele și recomandările privind modalitatea de păstrare, împreună cu prețul aferent, eventualele reduceri promoționale, cantitatea disponibilă (stocul), costurile și timpul estimat pentru livrare, precum și orice alte costuri sunt menționate în paginile de prezentare ale acestora sau pe pagina de comandă, după adăugarea produselor în coșul de cumpărături. În măsura în care aveți nevoie de informații suplimentare cu privire la Produsele comercializate, le puteți solicita la adresa contact@vafetort.ro sau la numărul de telefon de contact.
4.2. De asemenea, trebuie să aveți în vedere că imaginile afișate sunt cu titlu de prezentare astfel că, în unele cazuri, pot exista și unele diferențe de culoare, accesorii, aspect și altele asemenea între imaginele afișate pe Website și Produsele livrate.
4.3. În cazul unor erori (inclusiv de introducere a datelor, tehnice sau altele asemenea) cu privire la informațiile afișate în legătură cu Produsele de pe Website, cum ar fi cele referitoare la caracteristicile, prețul, reducerile aplicabile, cantitatea disponibilă (stocul), costurile sau timpul estimat pentru livrare și altele asemenea, Societatea își rezervă dreptul de a nu da curs comenzilor plasate, inclusiv în cazul în care a fost transmisă inițial o confirmare automată cu privire la plasarea comenzii.
4.4. În cazul menționat mai sus, Societatea vă va informa în cel mai scurt timp cu privire la imposibilitatea de a da curs comenzii plasate, într-un termen de maximum 15 zile de la plasarea acesteia. În acest sens, în cazul în care ați achitat contravaloarea Produselor, Societatea o să vă solicite, prin informarea în cauză, indicarea unui cont bancar în care să vă restituie suma achitată sau indicarea unui alt mijloc prin care să procedeze la această restituire.
4.5. În vederea personalizării de imagini, este suficient să încărcați în personalizator imaginile dorite și să le prelucrați după bunul plac, selectând totodată și formatul pentru care optați, fizic sau digital, conform instrucțiunilor prezentate pe Website. Ulterior, după finalizarea acestora, este suficient să adăugați imaginile rezultate în coșul de cumpărături.
4.6. Produsele noastre sunt pregătite și livrate, în format fizic, de Partenerul comercial CAKE DELIGHTS DECORATIONS S.R.L.
5. Serviciile furnizate de Societate
5.1 Societatea pune la dispoziția Utilizatorilor servicii de personalizare a Produselor, ce pot fi accesate pe bază de Abonament, în funcție opțiunea dumneavostră. Mai multe detalii în legătură cu Abonamentul puse la dispoziție pentru achiziționarea Serviciilor regăsiți în cadrul paginii dedicate din cuprinsul Website-ului.
5.2 Prevederile din cuprinsul Capitolului 4 de mai sus se aplică în mod corespunzător și Serviciilor furnizate de Societate.
Capitolul IV – Modalitățile de plată. Facturare. Încheierea Contractului la distanță. Livrarea. Garanții
6. Plata
6.1 Prețul Produselor este afișat în integralitate (cu toate costurile aferente) pe pagina de prezentare sau pe pagina de comandă, după adăugarea produselor în coșul de cumpărături. Costurile cu livrarea Produselor, împreună cu cota de TVA aplicabilă de 19%, sunt precizate cu ocazia plasării unei comenzi, în cadrul paginii de comandă.
6.2 Produsele pot fi achitate prin mijloace electronice de plată, respectiv prin plata online efectuată cu un card bancar, cât și prin rambursarea sumei către firma de curierat la data primirii comenzii. Găsiți informații suplimentare în legătură cu modalitatea de plată pe pagina de comandă, în urma parcurgerii etapelor necesare plasării unei comenzi sau în secțiunea de întrebări și răspunsuri pusă la dispoziție de Societate.
6.3 Factura aferentă achiziției o să vă fie comunicată la adresa de email indicată de Dumneavoastră, după plasarea și confirmarea comenzilor, pentru comenzile achitate online sau, după caz, odată cu livrarea comenzii. Aveți obligația de a ne furniza informații corecte necesare emiterii facturii fiscale. În cazul în care a existat o problemă cu transmiterea facturii și nu ați primit-o, vă rugăm să ne contactați prin unul din mijloacele de contact, astfel încât să remediem situația și transmite factura.
6.4 Alte detalii cu privire la modalitatea de plată le puteți găsi în secțiunea dedicată plății, prin parcurgerea procesului de plasare a unei comenzi.
7 Comenzile
7.1 Pentru a achiziționa Produsele este necesar să transmiteți o comandă în acest sens, urmând instrucțiunile din secțiunea de pe Website dedicată acestui subiect.
7.2 Pentru contractarea Serviciilor de personalizare digitale furnizate de Societate este suficient să optați pentru unul dintre mecanismele de furnizare a acestora, pe bază de Abonament, conform instrucțiunilor prezentate în pagina dedicată acestora.
7.3 După selectarea Produselor dorite și finalizarea comenzii, veți primi o confirmare electronică cu privire la plasarea comenzii [CT7] la adresa de email indicată de Dumneavoastră. Confirmarea plasării comenzii nu echivalează cu acceptarea acesteia de către Societate. Astfel, ulterior plasării comenzii și primirii mesajului în acest sens, Societatea urmează să vă transmisă un e-mail sau mesaj separat privind confirmarea comenzii, împreună cu eventualele informații referitoare la statusul comenzii. Mesajul privind confirmarea comenzii reprezintă acceptarea de către Societate a comenzii plasate. În ipoteza în care, cu ocazia plasării comenzii de către Dumneavoastră, au existat unele erori de afișare cu privire la prețul prezentat sau cu privire la disponibilitatea acestuia (stocul), Societatea își rezervă dreptul să nu accepte comanda, informându-vă în acest sens, conform clauzei de mai jos.
Prin urmare, e-mailul transmis cu privire la confirmarea comenzii (acceptarea acesteia) reprezintă momentul încheierii Contractului la distanță. Totuși, Societatea își rezervă dreptul de a efectua unele verificări ulterioare cu privire la existența Produselor comandate pe stoc și cu privire la inexistența unor erori referitoare la informațiile afișate pe Website, în legătură cu Produsele comandate. În termeni juridici, transmiterea e-mailului cu privire la confirmarea comenzii reprezintă acceptarea acesteia de către Societate determinând încheierea Contractului la distanță cu privire la Produsele comandate, sub condiție rezolutorie, constând în verificarea de către Societate a inexistenței unor erori cu privire la informațiile afișate pe Website atunci când a fost plasată comanda și sub efectuarea verificărilor cu privire la existența pe stoc a Produselor comandate. În cazul în care se constată, ulterior, existența unor erori sau inexistența Produselor pe stoc, condiția rezolutorie este îndeplinită, iar contractul de vânzare (Contractul la distanță) este desființat de plin drept, fără a fi necesară vreo formalitate, cu repunerea părților în situația anterioară.
7.4 În cazul în care, după plasarea Comenzii, se constată că Produsele comandate nu se mai află în stoc sau a existat o eroare cu privire la afișarea informațiilor pe Website, Societatea nu va putea da curs comenzii Dumneavoastră, transmițându-vă în acest sens o informare la adresă de email la care ați primit confirmarea plasării comenzii menționată mai sus.
7.5 După încheierea Contractului la distanță, în condițiile descrise mai sus, Societatea are dreptul să denunțe contractul, fără să poată fi obligată la plata daunelor-interese, în cazul în care: a) se constată că datele introduse de Dumneavoastră cu ocazia plasării unei comenzi sunt eronate/incomplete și astfel nu se poate da curs livrării Produselor; sau b) nu a fost acceptată plata cu cardul pe care ați efectuat-o, fiind refuzată de banca emitentă a cardului sau de către procesatorul de plăți cu care Societatea se află în colaborare. În aceste cazuri, Societatea vă informează cu privire la aceste aspecte, iar orice obligații asumate în temeiul Contractului la distanță vor fi desființate.
7.6 În măsura în care constatați că datele introduse în secțiunea dedicată comenzii sunt eronate, puteți să procedați la rectificarea acestora prin ștergerea și introducerea informațiilor corecte, atâta timp cât nu ați plasat comanda. După plasarea comenzii, eventualele erori cu privire la adresa de livrare, cantitatea dorită și altele asemenea pot fi remediate în măsura în care comanda se află în procesare. Totodată, după plasarea comenzii, aveți posibilitatea de a solicita anularea comenzii telefonic, atâta timp cât comanda nu a fost procesată.
7.7 După plasarea și confirmare comenzii, nu veți primi o copie de pe acești Termeni și Condiții, parte integrantă din contractul de vânzare încheiat cu Dumneavoastră. În acest sens, vă recomandăm să vă descărcați o copie de pe Termenii și Condițiile aplicabile Contractului la distanță, disponibili pe Website, de la momentul plasării comenzii. Trebuie să aveți în vedere că puteți folosi Termenii si Conditiile în această copie exclusiv în vederea probării Contractului la distanță încheiat între Dumneavoastră și Societate.
7.8 Contractul la distanță se încheie în limba română, pe o perioadă determinată, respectiv pe perioada necesară executării obligațiilor de livrare a Produselor, încasare a prețului și, dacă este cazul, acordarea garanțiilor legale.
8 Livrarea
8.1 Livrarea Produselor se realizează prin firmele de curierat partenere, în termen de 2-3 zile lucrătoare, în funcție de gradul de încărcare din perioadele respective. Costul livrării Produselor este afișat în secțiunea Intrebări frecvente (FAQ) sau se regasește la finalizarea comenzii .
8.2 Costul împreună cu timpul estimat livrării sunt afișate pe parcursul derulării procesului de comandare a Produselor. Societatea nu își asumă vreo răspundere pentru eventualele întârzieri în livrarea Produselor generate de firmele de curierat partenere.
9. Garanții legale privind conformitatea Produselor acordate Consumatorilor
9.1 În conformitate cu dispozițiile Ordonanței de Urgență nr. 140 din 28 decembrie 2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri („OUG nr. 140/2021”), în măsura în care sunteți Consumatori beneficiați de unele garanții legale în legătură cu Produsele comercializate de Societate, în condițiile prevăzute de dispozițiile legale și, totodată, având în vedere specificul și natura produselor.. Vă rugăm să consultanți prevederile legale aplicabile sau să ne contactați prin unul din mijloacele de contact pentru mai multe detalii.
9.2 Produsele vor fi livrate în conformitate cu Contractul la distanță, respectiv în conformitate cu descrierile, caracteristicile și destinația acestora din paginile de prezentare. În măsura în care considerați că Produsele achiziționate nu corespund cu informațiile prezentate, vă rugăm să ne contactați în cel mai scurt timp, la coordonatele indicate pentru contact, pentru a clarifica situația.
9.3 Descrierile, caracteristicile, destinația și orice alte informații în legătură cu Produsele comercializate de Societate le puteți cerceta în cadrul paginilor de prezentare a Produselor, precum și telefonic la numărul de telefon pus la dispoziție.
9.4 Vă rugăm să respectați instrucțiunile de păstrare a Produselor.
Capitolul V – Proprietatea intelectuală
5. Întregul conținut disponibil pe Website este protejat prin intermediul drepturilor de proprietate intelectuală. Este interzisă orice copiere, înregistrare, descărcare, transmitere, reproducere și distribuire a conținutului Website-ului făcute în alte condiții decât cele permise de lege și Societate. În ceea ce privește drepturile de autor asupra imaginilor și fotografiilor rezultate în urma prelucrării conform specificațiilor Dvs., vă exprimați acordul expres în vederea acordării unui drept de utilizare, distribuire și reproducere Societății și partenerilor acesteia, în vederea și pe durata procesării și transmiterii comenzilor.
Capitolul VI – Dreptul de retragere din contract (dreptul de retur al Produselor) acordat Consumatorilor
6.1 Dacă aveți calitatea de Consumator, beneficiați de dreptul de retragere din contract, respectiv dreptul de a returna Produsele într-o perioadă de 14 de zile de la momentul primirii acestora. Dispozițiile legale conținute în art. 9 alin. 1 din O.U.G. nr. 34/2014 prevăd următoarele: „Cu excepția cazurilor prevăzute la art. 16, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) și la art. 14”.
6.2 În acest sens, vă puteți exercita dreptul de retragere prin intermediul formularului de retur disponibil pe Website. Este necesar să completați formularul și să ni-l comunicați înainte de expirarea perioadei de 14 zile, prin poștă electronică, la adresa prevăzută pentru contact, respectiv: contact@vafetort.ro.
6.3 Societatea NU va suporta costul transportului aferent returnării Produsului.
6.4 Totuși, în cazurile prevăzute de art. 16 din O.U.G. nr. 34/2014, nu beneficiați de dreptul de retragere/ dreptul de retur al Produselor achiziționate. Astfel, dacă Produsele achiziționate intră în una din categoriile prevăzute de art. 16, nu puteți proceda la returnarea acestora. În acest sens, este vorba în special de: a) Produsele care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid; b) Produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă, dacă au fost desigilate; c) Produsele confecționate după specificațiile prezentate de Consumator sau personalizate în mod clar.
6.5 Astfel, înțelegeți și acceptați că în măsura în care Produsul comandat are un termen de valabilitate redus sau este susceptibil de deteriorare rapidă datorită naturii acestuia (cum sunt de exemplu: imaginile comestibile, gelul neutru comestibil necesar pentru fixarea vafelor și altele asemenea), nu veți putea returna Produsul comandat, această situație fiind exceptată de la acordarea dreptului de retur, conform dispozițiilor legale.
De asemenea, în măsura în care ați comandat un Produs sigilat, înțelegeți și acceptați, în mod expres, că acesta nu mai poate fi returnat în situația în care Produsul a fost desigilat, iar măsura se impune din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă.
Totodată, în măsura în care Produsul comandat a fost realizat conform specificaților dorite de Dvs. sau personalizat în mod clar, înțelegeți și acceptați, în mod expres, că acesta nu mai poate fi returnat, avand în vedere dispozițiile legale aplicabile. În această categorie se încadrează imaginile prelucrate și realizate conform specificațiilor Dvs., topperele de plexiglas sau lemn personalizate, platourile personalizate, precum si celelalte Produse care se încadrează în această categorie.
6.6 Dreptul de retragere în cazul Serviciilor [CT8] furnizate de Societate
În cazul Serviciilor, având în vedere că accesul este acordat în urma efectuării plății de către Dumneavoastră[CT9] , din momentul obținerii accesului nu veți mai beneficia de dreptul de retragere menționat, chiar dacă nu a expirat termenul de 14 zile de la momentul contractării. Pentru eliminarea oricăror neclarități, contractarea Serviciilor și efectuarea plății aferente, reprezintă și solicitarea dumneavoastră expresă și acordul prealabil expres ca Societatea să înceapă furnizarea/punerea la dispoziție a acestor Servicii în perioada de 14 zile în care v-ați fi putut exercita dreptul de retragere. În acest caz, după emiterea solicitării și acordului prealabil în cauză, Societatea va proceda la furnizarea/punerea la dispoziție a Serviciilor, acordându-vă accesul asupra acestora.
În situația prevăzută anterior înțelegeți și acceptați că după începerea furnizării/punerea la dispoziție a Serviciilor contractate, sub forma acordării accesului asupra acestora, nu veți mai beneficia de dreptul de retragere.
6.7 În cazul în care ați achitat prețul Produselor (inclusiv costurile de transport), declarați și acceptați expres că acest preț încasat să vă fie restituit prin transfer bancar, în contul indicat în formularul prevăzut pentru retur. Sumele în cauză vă vor fi rambursate în termen de maximum 14 zile de la comunicarea retragerii, sub rezerva returnării Produselor până la expirarea acestui termen. Este posibil ca perioada de timp pentru returnarea sumelor să se prelungească, în cazul în care Produsele ajung la Noi spre sfârșitul perioadei menționate, de 14 zile.
6.8 Anterior restituirii sumelor de bani achitate cu titlu de preț, Societatea își rezervă dreptul de a efectua verificări la data returnării Produselor, pentru ca acestea să nu prezinte deteriorări, utilizări nepermise sau neconformități. În măsura în care Produsul prezintă unele neconformități sau utilizări nepermise, contravaloarea prețului achitat de Dumneavoastră, ce urmează a fi restituit, va fi diminuat cu suma necesară înlăturării acestor neconformități. În acest sens, dacă va fi cazul, vă vom informa în consecință. Dispozițiile legale în materie prevăd: „consumatorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie să fie descurajantă pentru consumator în a-și exercita dreptul de retragere”.
Spre exemplu, manipulările acceptate pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării Produselor sunt:
ü inspectarea vizuală, tactilă și olfactivă a Produselor, atunci când nu se încalcă prevederile de mai jos;
ü aveți dreptul doar de a verifica daca Produsul este corespunzător nevoilor în considerarea cărora a fost comandat nu și de a-l degusta, utiliza, desigila și altele asemenea.
Nu sunt permise următoarele acțiuni care duc la diminuarea valorii Produsului, așa cum de altfel nu sunt permise nici în cadrul magazinelor:
o folosirea Produselor în orice alt mod decât inspectarea vizuala si verificarea conformității acestestora conform destinației;
o desfacerea, ruperea sigiliilor și a etichetelor;
o ruperea sau deteriorarea, zgârierea, murdărirea, pătarea, lovirea sau impregnarea Produselor cu substanțe externe, testarea sau degustarea Produselor.
6.9 Orice utilizare sau folosire diferită a Produselor, peste limita necesară și care generează deteriorări sau neconformități asupra acestora va atrage obligația Dumneavoastră de a suporta diminuarea valorii Produselor cu aceste deteriorări sau neconformități.
În acest caz, Societatea va compensa valoarea neconformităților sau a deteriorărilor cu sumele ce ar fi trebuit să vă fie restituite, urmând a vă restitui doar diferența aferentă.
Capitolul VII - Prelucrarea datelor cu caracter personal
7 Prelucrarea datelor cu caracter personal de către Societate se realizează în conformitate cu Politica de confidențialitate și Politica privind modulele cookies disponibile pe Website. Vă rugăm să accesați informațiile în cauză pentru mai multe detalii pe acest subiect.
Capitolul VIII – Declinarea de răspundere
8 Dispoziții generale
8.1 Societatea nu își asumă nicio răspundere cu privire la modalitatea în care Dumneavoastră utilizați Website-ul sau Produsele Societății în măsura au fost folosite contrar instrucțiunilor prezentate pe Website. Societatea nu garantează niciun rezultat cu privire la utilizarea Website-ului.
8.2 De asemenea, Societatea nu își asumă nicio răspundere cu privire la nefuncționalitatea Website-ului din cauza diverselor probleme tehnice ce pot apărea sau necesității efectuării mentenanței. Dumneavoastră înțelegeți și acceptați că Societatea nu poate fi ținută răspunzătoare în cazul în care nu puteți accesa Website-ul în anumite perioade de timp.
8.3 Dumneavoastră vă revine obligația să vă asigurați că îndepliniți toate condițiile legale pentru a utiliza Website-ul și pentru a achiziționa Produsele Societății și că prin aceste activități nu încălcați nicio dispoziție legală ce ar putea fi aplicabilă Dumneavoastră sau locului în care vă aflați. În acest sens, Societatea nu are nicio obligație de a vă informa cu privire la reglementările sau legile aplicabile situației Dumneavoastră, întreaga responsabilitate de a cunoaște aceste aspecte și a acționa în consecință vă aparține.
8.4 Totodată, Dumneavoastră vă revine obligația să vă asigurați că imaginile pe care doriți să le prelucrați prin intermediul Website-ului nu încalcă drepturile de autor deținute de alte persoane sau alte prevederi legale aplicabile, Societatea nefiind răspunzătoare în aceste situații.
Capitolul IX – Alte prevederi
9 Procedura de soluționare a reclamațiilor
9.1 Orice reclamații pe care le aveți cu privire la Produsele Societății sau în legătură cu Societatea le puteți transmite la coordonatele indicate pentru contact, preferabil prin poștă electronică, la: contact@vafetort.ro.
9.2 După primirea reclamației, Societatea urmează să vă furnizeze un răspuns în cel mai scurt timp posibil, de preferat nu mai târziu de 30 de zile. În măsura în care, pentru soluționarea reclamației, este necesar mai mult timp, Societatea vă va informa în acest sens.
9.3 Informarea prevăzută mai sus sau răspunsul la reclamația efectuată va fi comunicat la adresa de poștă electronică de pe care a fost transmisă reclamația.
9.4 Dacă doriți și aveți calitatea de consumator, puteți apela la o procedură de soluționare alternativă a litigiilor. Mai multe informații referitoare la Platforma SOL puteți accesa aici: https://europa.eu/youreurope/business/dealing-with-customers/solving-disputes/online-dispute-resolution/index_ro.htm.
Subcontractarea. Cesiunea
9.5 Societatea are dreptul de a cesiona și a subcontracta, în tot sau în parte, drepturile și obligațiile prevăzute în cadrul acestui contract, fără a fi necesară obținerea unui consimțământ viitor din partea Dumneavoastră. Altfel spus, prin acceptarea acestor Termeni și Condiții, sunteți de acord și autorizați Societatea să cesioneze sau subcontracteze, în tot sau în parte, acest contract fără a fi necesar să obțină un consimțământ viitor.
Capitolul X – Prevederi finale
10.1 Prin acceptarea acestor Termeni și Condiții sunteți de acord ca legea aplicabilă întregului contract să fie legea română, atât în ceea ce privește condițiile de fond, cât și cele de formă.
10.2 Locul încheierii prezentul contract este considerat a fi în București, România.
10.3 Societatea își rezervă dreptul de a modifica acești Termeni și Condiții după cum consideră necesar. În măsura în care, după efectuarea acestor modificări, nu sunteți de acord cu noul conținut, vă rugăm să nu mai utilizați Website-ul sau Produsele sau Serviciile Societății.
10.4 În cazul în care o clauză din acești Termeni și Condiții nu se pot aplica, din orice motive, clauza respectivă va fi înlocuită cu dispoziția legală relevantă situației pentru care fusese convenită clauza și care se apropie cel mai mult de sensul clauzei inaplicabile.
10.5 Prin acceptarea acestor Termeni și Condiții sunteți de acord ca orice litigii apărute între Dumneavoastră și Societate să fie soluționate de instanțele de judecată competente din România, de la sediul Societății sau, în cazul Consumatorilor, de instanțele de judecată prevăzute de dispozițiile legale.
10.6 Orice comunicări, pentru a fi valabile, se vor efectua exclusiv în scris, la coordonatele pentru contact sau prin mijloace electronice, la adresa contact@vafetort.ro.
10.7 Pentru a facilita comunicarea cu Dumneavoastră în vederea obținerii anumitor informații, ne puteți contacta și la numerele de telefon: 0766 627 893.